Deze week heeft Kleijn Transport een geheel vernieuwde website in gebruik genomen. Deze website is moderner, sneller, stabieler, completer en
gebruiksvriendelijker dan de vorige. Hiermee is een volgende stap gezet in de verdere ontwikkeling van transparante communicatie. In het ontwerp is rekening gehouden met een juiste weergave en werking
op alle mogelijke devices (desktop, tablet, smartphone, etc).
De nieuwe website is nu gelanceerd, de afgelopen maanden zijn er op
de achtergrond al delen aan onze klanten beschikbaar gesteld. Zo is er
een geheel vernieuwd klantenportaal (My Kleijn) waarin de klant 24 uur
per dag op de hoogte blijft van zijn zendingen, voertuigen of voorraad.
Onze
opslagklanten hebben toegang de voorraaddetails van hun goederen in de
loods. Met een paar muisklikken kunnen ze hun uitgaande orders
samenstellen. Deze orders zijn vanaf dat moment volgbaar en de status
wordt realtime bijgewerkt. Zodra het afleverbewijs (CMR) of andere
noodzakelijke documenten beschikbaar zijn, worden deze toegevoegd aan de
order.
Andere klanten kunnen via hun login de actuele positie van
hun vrachten volgen, waarbij ook de posities van de afgelopen 3 uur
zichtbaar zijn. Voor klanten die langdurig onze voertuigen inzetten, is
er de mogelijkheid om via dit platform met de auto's te communiceren.
De komende tijd zal hier nog meer functionaliteit aan worden toegevoegd.
Ga dus snel naar www.kleijn.com!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten